dinsdag 15 februari 2011

PERIODE 3; BEELD EN CONCEPT

Bij dit vak werden wij onderverdeeld in een groep van 5 mensen, daarna kreeg iedere groep een straat in Breda aangewezen. Ons groep kreeg de 'Vinkstraat' toegewezen.

Wij zijn een paar keer naar de straat geweest om foto's te maken, interviews geven etc. Om meer info te krijgen over de straat zijn we een paar keer naar het gemeente archief geweest.

omdat we niet precies wisten wat voor informatie we zochten, hebben we het er maar op gehouden dat we kijken naar het verleden en de toekomst van de straat.

onderling hebben wij de taken verdeeld; wie gaat wat doen, welke onderwerpen, hoe gaan we het 1 geheel maken.

Bij deze opdracht was het de bedoeling om te leren werken in een groep. Het gaat daarbij om dat er goede afspraken worden gemaakt en dat iedereen zich aan die afspraken houdt.

Bij deze opdracht was ik de voorzitter; mijn taak was om ervoor te zorgen dat iedereen zich aan zijn afspraken houdt, dat iedereen regelmatig elkaar in contact houdt, ik moest weten waar iedereen mee bezig was en ik zorgde ervoor dat alle verhalen nauw op elkaar aan sluiten en dat alles een mooi geheel werd.

Ik vond het wel fijn om voorzitter te zijn en alles een beetje in goede banen proberen te leiden. normaal doe ik zoiets niet omdat ik daarvoor te weinig zelfvertrouwen had; laat een ander het maar doen, dan kan ik het niet fout doen. Wel fijn dat ik meer durf te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten