dinsdag 15 februari 2011

PERIODE 3; VAKSTUDIE VAARDIGHEDEN

Dit is mijn eerste animatie in tv-paint;
Het is een leuk programma om 2D animatie te maken. Dit filmpje heeft een vlugge en schetsmatige stijl, het was ook moeilijk omdat ik weer moest wennen om met een tablet te tekenen, daarnaast is dit geen goed getekend filmpje omdat ik moest werken met een verouderde tablet.











Dit is al een hele verbetering in vergelijking met mijn vorige animatie; ik heb een nieuwe tablet aangeschaft en ik heb meer met tv-paint kunnen oefenen.

Hierin moesten we een levenloos ding een gezicht geven en hem in emotie laten veranderen. De animatie is redelijk soepel, ik moet nog veel oefenen in hoeveel frames ik moet gebruiken en af en toe gebruik moet maken van 'stills'.



Helaas blijven de verhouding niet gelijk en lijkt het alsof hij inzoomt; dit komt omdat ik in 1 keer ben gaan animeren; straigt-forward animation. -_-'



Dit filmpje is snel en schetsmatig getekend;
er heeft heel veel tijd gezeten in de beweging, timing en hoeveel frames ik daar voor nodig had. Ik heb veel moeten verwijderen/toevoegen in het gehele proces.











Deze animaties laten zien dat ik het 'gevoel' voor animeren in mij heb en dat ik kan tekenen (ook wel handig als je animatie doet); ik weet hoe 'beweging' in elkaar zit en ik heb gevoel voor timing.


Dit is dan nog een filmpje dat ik met een groep gemaakt heb; het is een pixalation;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten