dinsdag 7 december 2010

PERIODE 2; 2D-BEELDONDERZOEK



Ook door hier steeds weer terug te kijken op mijn werk kon ik van mijn fouten leren en vanuit daar kon ik steeds een stapje verder gaan en daarom is er ook verbetering te zien in mijn werk.


Met deze tekening van de jas ben ik steeds wat verder gegaan, en daardoor is het werk ook beter.










Hier heb ik, als je al mijn werk ziet, weer te weinig geexperimenteerd met verschillende materialen. dat komt omdat ik bij deze collages iets goeds en moois wilde maken, maar na een paar te hebben gemaakt vondt ik ze niet zo geslaagd. Ik ben dan ook niet met iets nieuws/anders gaan werken omdat ik bang was dat het dan niet mooi zou worden.









Door het veelvuldig terugkijken naar mijn werk, begon er langzamerhand een verband te ontstaan in mijn werk. Door goed na te denken over het werk en met een goed thema, kwam er uiteindelijk een goede reeks naar voren. Dit laat dus zien dat het in het begin soms traag op gang kan komen, maar doordat je meer werk gaat maken en er telkens wat van leert kan er uiteindelijk een goede reeks naar boven komen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten